Nog maar 4 nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu Nog maar 4 nachtjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu

Nog maar 4 nachtjes

Blijf op de hoogte en volg Danilla

26 September 2013 | Nederland, Amsterdam

Maandag de 30e begint mijn grote avontuur, als ik het moet geloven van vele oud-backpackers!

Vanmiddag nog een gesprek gehad met 2 backpackers, die helemaal lyrisch waren over dat wat me te wachten staat. Echt beseffen doe ik het nog niet. Pas wanneer ik straks op Schiphol sta, en die straks is al maandag(!!), zal ik het echt pas realiseren.

Het is ontzettend leuk om al die collega's die geïnteresseerd zijn te woord te staan. Wat ga je doen? Wanneer ga je weg? Wat leuk! Iedereen is er zo over te spreken. Ik ben zo ontzettend blij met deze kans.. once in a lifetime!

Ja, ik heb er ontzettend veel zin in, maar wordt nu ook wel zenuwachtig. Hoe gaat het daar in Engeland? Kan ik wel zo lang zonder familie,vriendje en vrienden?! Daar kom ik van zelf wel achter, maar ik ga natuurlijk gewoon knallen en er het beste van maken :)

Eerst nog even morgen mijn laatste dag bij IKEA, iedereen gedag zeggen.. Zaterdag even relaxen, zondag uiteten met de leukste collega's en dan sta ik maandag op schiphol.. oh ja ook nog ergens m'n koffer inpakken... lijkt me wel zo handig...

Liefs

  • 30 September 2013 - 12:31

    Marchella:

    Fijne reis en geniet van dit mooie avontuur!! :)

  • 23 Oktober 2013 - 18:01

    Ellen Brandsma:

    Komt allemaal goed !!
    Het gaat je lukken
    xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danilla

Voor mijn werk bij IKEA ben ik 2x 6 maanden naar het buitenland gegaan om te werken. Hier beschrijf ik mijn Avonturen en belevingen :)

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 7812

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 30 September 2014

Mijn Backpack Avontuur

Landen bezocht: