Hola a todos en Virgin experience - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu Hola a todos en Virgin experience - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu

Hola a todos en Virgin experience

Blijf op de hoogte en volg Danilla

13 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag lieve allemaal,

Mijn dag gisteren is heel erg goed geeindigd. Ik kreeg van de HR Wereldmanager mijn nieuwste opdracht toegestuurd via de mail. Ik zag dat ik mail had, en zag haar naam staan en wist meteen OH-MIJN-GOD DIT IS MIJN OPDRACHT.... Ik meteen mama geappt, je moet me nu bellen, Aljos geappt, JIJ OOK BELLEN NU! Snel mijn Nederlandse kaart in m’n telefoon gedaan (die had ik al in mijn zak gestopt voor het geval dat :P) en mama gebeld... De opdracht gaat naar SPANJE! Malaga wordt vanaf April mijn thuisbasis. Ik ga daar weer 6 maanden werken voor een store, en een opdracht doen voor sales. Ik moet zeggen dat ik er nu al ontzettend veel zin in heb, er een last van me afviel en ik nu al de eerste afspraken heb gemaakt voor tripjes van vriendjes en vriendinnetjes:D.

Aljos is al die maanden in de veronderstelling geweest dat het super ver zou zijn, nu blijkt dat ‘gelukkig’ niet zo te zijn. De ene kant had ik natuurlijk heel ver gewild, maar dit lijkt me ook al ontzettend geweldig. Genieten van het spaanse weer, de spaanse mensen en niet te vergeten de geweldige tapas! Ik hoorde al van Claire, vriendinnetje van zus, dat het daar zomers wel 40 graden kan worden... dat wordt wat! Ik kom in ieder geval zwart terug :D.

Afgelopen dinsdag ben ik nog naar londen geweest. De laatste kerstcadeautjes gekocht en nu nog de job to take them back. Ik hoop dat alles past in m’n koffer (daar ga ik wel van uit hoor, heb van die zakken gekocht die je kan vacuum zuigen:P). Ik heb denk ik nog nooit zo uitgekeken naar het inpakken van m’n koffer! Morgen vertrek ik weer voor een nachtje naar Londen en zal daar maaike (ja maaike van ikea;-)) ontmoeten:). Nu al veel zin in moet ik zeggen, ben wel weer toe aan een goede dosis nederlands praten! Zondag is ook hier het kerstfeest, ik ga waaarschijnlijk alleen eventjes langs, want ik kom pas zondagavond rond 10uur terug vanuit Londen. Gelukkig is het om de hoek en ga ik even mijn 2 gratis drankjes halen. Ja in Nederland zijn we maar verwend met het kerstfeest, de hele avond gratis drinken. Hier krijg je 2 drankjes en daarna moet je het lekker zelf betalen.... Dit brengt mij op de gebeurtenis van vanmorgen. We hadden een (gratis!!) kerstontbijt. Iedere medewerker van IKEA Southampton kan naar dit ontbijt komen. Hierin wordt een dankwoord uitgesproken voor een aantal medewerkers, en krijgt iedereen het kerstcadeau. Ook ik kreeg dit kerstcadeau; een virgin experience waardebon, hiermee kun je eigenlijk overal in engeland een ‘experience’ mee boeken. Ik denk dat ik ga voor een afternoon tea met mams als ze komt in februari-ish.

Na deze dag nog maar 5 dagen werken en dan kan ik heerlijk genieten van 2 weken welverdiende vakantie na 4 maanden keihard werken, veel veranderingen doorgaan en nieuwe indrukken en veeel, heel veel leren.. Ik moet zeggen dat ik er echt aan toe ben. Ik heb me gisteren al verslapen dus dat zegt genoeg denk ik :P.

Ook volgende week zijn de werkdagen goed volgeboekt, wat er hopelijk voor zorgt dat ik de dagen beter/sneller door kom! Ik ben zo gefocust straks op de 5 dagen werken dat ik nog vergeet m’n koffer in te pakken! (al heb ik alles al netjes bij mekaar gezet, dus dat moet met 10 minuten klaar zijn:P).

Nou lieverds, tot zondagavond 22 december 8u savonds ben ik nog te bereiken op mijn engelse nummer. Daarna gebruik ik voor een kleine 2 weken weer even mijn nl’se nummer:).

Heel veel liefs en misschien tot in december!

Danil

  • 13 December 2013 - 14:26

    Judith:

    Tegek he,Malaga.
    Ook hier kijken we uit naar 22 december. Donna was erg blij om je berichtjes te lezen en ff met je te Facetimen. Ze mist je ontzettend(wij ook hoor)!
    Nog ff doorbijten en tot snel.
    Dikke xxxxxxx van ons

  • 13 December 2013 - 14:27

    Manon:

    Tot gauw misschien xxxx

  • 13 December 2013 - 14:51

    Di Mama:

    Joooooeee hoooeeeee,Malaga here we come,sorry maar ik ken geen spaans en jij straks wel,jiiihaaaa,weer een taal erbij op je cv en in je hersenpan !!! Zo huppekeee in die rugzak en er kan nog meeeeer bij,top hoor !! Nog 9 nachtjes !!!! dikke kus van di papa en di mama en tot gauw XXXXXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danilla

Voor mijn werk bij IKEA ben ik 2x 6 maanden naar het buitenland gegaan om te werken. Hier beschrijf ik mijn Avonturen en belevingen :)

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 7874

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 30 September 2014

Mijn Backpack Avontuur

Landen bezocht: