Benalmadena, vakantie en Ikea - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu Benalmadena, vakantie en Ikea - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu

Benalmadena, vakantie en Ikea

Blijf op de hoogte en volg Danilla

23 Mei 2014 | Spanje, Málaga

¡Hola a todos! (Hallo Allemaal!)

Hier weer een berichtje uit Málaga! Allereerst, dank jullie allemaal. Jullie hebben mijn mooie weer gestolen!! Afgelopen zaterdag dat het bij jullie van dat genial weer was, zat ik in de regen.. ONEERLIJK HE! Ik hoop dat het weer voor komend weekend zo blijft als dat ze voorspeld hebben, 23 graden! Dan kan ik hopelijk weer een dagje naar het strand zoals ik deed met mama 2 weken geleden! Mam was het weekend van moederdag lekker een weekendje hierheen gekomen. We hebben lekker gegeten, gewinkeld, geluierd en gekletst. T was heel erg fijn om even een weekendje mama te hebben, ook nog eens tijdens moederdag! Hebben heerlijk in het centrum van Málaga gegeten toen ze aankwam, zaterdag gewinkeld in Málaga en naast IKEA, daar zit een groot sort Batavia stad. En daarna hebben we nog in Torremolinos gegeten en langs t strand gelopen. Zondag zijn we lekker naar het strand van Málaga geweest, heerlijk verbrand, en hebben gegeten bij Taco Bell. Maandag moest ze helaas weer weg, en ging ik weer gewoon aan het werk. Ik had het plan om vorig weekend weer naar het strand te gaan, maar het was zo verdomd koud, dat ik ´t toch maar niet gedaan heb, en mezelf heb vermaakt met That 70´s Show en broodjes kaas (jaaa mama had kaas meegenomen :D). Afgelopen dinsdag ben ik even met een oud backpacker uit deze winkel, Javie naar Benalmadena geweest. Hij heeft me daar de meest toeristische dingen laten zien die daar waren. Waaronder de grootste boeddistische stupa van de westerse wereld. Meer dan 30 meter hoog, en je kunt ´m vanaf ver ook al zien! Ik zal proberen fotos bij dit stukje te doen. Vanaf daar heb je echt een gigantisch mooi uitzicht! Daarna zijn we nog wat doorgereden om wat straatjes te bekijken, en toen gingen we richting het strand, waar een geweldig mooi park en een heel mooie haven zijn. De haven schijnt al aantal keer uitgeroepen te zijn tot mooiste haven van Europa! Het ziet er heel apart uit, en als ik er met Aljosja bent zal ik fotos maken, dus die krijgen jullie tijdens mijn volgende verslag tegoed! Javie komt zelf uit Granada en wilt me daar ook zeker nog een keer mee naar toe nemen, ontzettend leuk, en de omgeving is hier zo ontzettend mooi! Dat het met een foto niet eens is uit te leggen. OOk de omgeving vanaf het IKEA raam. Je kijkt vanuit het kantoor en de kantine zo uit op de Bergen. Omdat het vliegveld dichtbij zit, is alles heel laag. Het uitzicht is zo mooi, maar dat komt op een foto zo niet tot z´n recht !!

Nog 8 dagen werken en dan komt Aljosja voor bijna 3 weken hier naar toe. Ik ben dan ook bijna 3 weken vrij, en we gaan heerlijk vakantie vieren. Wat hier ook zeker lukt. Er is zo ontzettend veel te zien en te doen, dat ik al een heel lijstje heb gemaakt, met dingen die we kúnnen doen. Zo gaan we eerst 3dagen in Benalmadena slapen. En daarna gaan we meteen door voor 3 nachten in Estepona. Daar is Aljosja ook jarig, en zullen we heerlijk genieten van een zwembad (die mis ik wel ontzéttend.. misschien toch maar een plastic ding kopen) en het samen zijn. Aljos gaat weg op 22 juni, Ricky komt begin juli, Zus begin augustus, dus ik zal me wening meer vervelen :). Ook ga ik in augustus nog een weekje naar huis. Heerlijk voor uitzicht zou ik zeggen!

De opdracht gaat goed, de eerste trainingen zijn deze week gelanceerd, nu is het belangrijk om ná de trainingen te zorgen voor een goede en duidelijke follow-up. Ik werk samen met het hele sales-team, commin voor de communicatie en alle andere afdelingen die nodig zijn erbij te betrekken. Het is voor mij echt een uitdaging om met een groot team te werken, en geen persoonlijke opdracht te hebben. Daar leer ik wel ontzettend veel van en is dan ook echt een goede training voor me, aangezien ik de vorige opdracht vrijwel alles alleen deed. IKEA is toch een grote organisatie, waarin teamwork op alle afdelingen belangrijk is. Komende maandag heb ik een gesprek met de Sales-manager en zal hem vertellen hoe ver we zijn en hoe we ervoor zullen zorgen dat in de komende zomer maanden iedereen onthoud waar ze de training in gehad hebben en waarom:). Ik heb de trainingen gemaakt in het spaans, samen met een andere shopkeeper die vervolgens alles in goed en begrijpelijk spaans heeft gezet. Google translate is mijn vriend. Gelukkig kom je daar alleen al heel ver mee!

Dit was mijn leven weer de afgelopen 2 weken. Heel veel liefs uit Málaga en geniet lekker van het mooie weer, zolang jullie dat nog van mij hebben! IK WIL HET TERUG!!!!

Liefs, Danilla

  • 23 Mei 2014 - 15:02

    Di Mama:

    Leuk verslag weer Nil,maar waar zijn onze foto's ;-) Het was inderdaad ff een lekker weekendje samen,dat komt ook niet vaak voor :) nou nog ff dan komt lekker Aljosja naar je toe en heb je heerlijk vakantie.
    dikke knuffel van di papa en di mama XXXX

  • 23 Mei 2014 - 19:03

    Manon:

    Lieve Nilla,
    Leuk geschreven weer en heerlijk om te lezen!
    Helaas....maar het mooi weer houden we hier, hahahaha.
    Liefs en kus van Manon.

  • 23 Mei 2014 - 20:07

    Yvonne :

    Hoi Danil
    Nou het lijkt erop dat je een beetje je draai hebt gevonden en ja het mooie weer komt terug hoor want 3juni gaan wij ook voor 3weken op vakantie naar Spanje dus ..........
    Ik vind het super stoer en heel knap hoe je dit allemaal doet in je eentje in een vreemd land met een vreemde taal .
    Ik hoop dat je hele fijne weken gaat hebben met je liefje en dat het op werkgebied allemaal goed blijft gaan ,heel leuk om te lezen hoe het je vergaat .
    Nog heel veel plezier enne niet TE bruin worden hè hi hi
    Groetjes Gerard en Yvonne x

  • 24 Mei 2014 - 13:27

    Saskia:

    Ola Nil,
    Allereerst bedankt voor het mooie weer! Thankx girl!!
    Heerlijk om je reisverslag weer te lezen, en ik proef gelukkig wat meer positiviteit door de regels door...
    Komt vast doordat je lieve mam is geweest en het vooruitzicht om heerlijk 3 weken samen te zijn met je grote liefde.
    Alvast veel plezier saampjes en ook met de rest natuurlijk(vriendin, zus enz)
    liefs en dikke kus Sas xxx

  • 27 Mei 2014 - 21:31

    Jennifer:

    Hai nicht!
    Leuk weer wat te lezen. Waarschijnlijk heb je nu weer mooi weer want hier is het ruk!
    Fijn dat mama er was en straks weer bezoek, lekker dat je zo lang vrij bent! Prachtig je foto's. Geniet nog maar lekker. Ronda is ook heel mooi! Xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danilla

Voor mijn werk bij IKEA ben ik 2x 6 maanden naar het buitenland gegaan om te werken. Hier beschrijf ik mijn Avonturen en belevingen :)

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 7835

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 30 September 2014

Mijn Backpack Avontuur

Landen bezocht: