Zon, visite en zee - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu Zon, visite en zee - Reisverslag uit Málaga, Spanje van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu

Zon, visite en zee

Blijf op de hoogte en volg Danilla

11 Juli 2014 | Spanje, Málaga

Dag lieve allemaal!!

Dat is alweer een tijdje geleden zeg! Ondertussen is het alweer 11 juli en betekend dat dat ik nog 10 weken te gaan heb.. nog maar 50 dagen! Dat ik al op 3/4e van het total zit. Over 3 maanden zit ik alweer thuis bij Aljos op de bank en is het allemaal weer afgelopen en zit ik hopelijk alweer in een nieuwe functie.
Hier krijg ik geregeld vragen over, maar er is nog niets afgesproken. Zodra ik meer weet over wat ik ga doen na het backpacken, krijgen jullie het natuurlijk te horen J. Het kan binnen Amsterdam zijn, maar ook in (bijna) elke andere winkel in Nederland. Soort derde verrassingseffect van het backpacken. Eerste 2 zijn natuurlijk de opdrachten waarvan je geen idee hebt waar je terecht komt, en dan ook nog het feit dat je niet weet waar je na het backpacken terecht komt. Ontzettend spannend maar ook vooral motiverend. Heel veel zin om weer te werken op nederlandse bodem en met mijn kennis en ervaringen daadwerkelijk echt aan de slag te gaan!
Ik heb dit jaar zo ontzettend veel geleerd binnen ikea. Ik ben op een heel andere manier naar de winkel en naar IKEA gaan kijken. Ook heb ik geregeld dingen vanuit mijn studie kunnen toepassen in het werk, maar als ik straks terug kom op een andere functie zal dit hopelijk nog meer zijn. Ik heb immers niet voor niets 5 jaar op school gezeten!
Toen ik in 2010 een jaar studievertraging opliep was ik helemaal niet blij. Maar ik realiseer me nu ook dat door dat jaar, ik bij IKEA terecht gekomen ben, dat ik daardoor tijd over had en op zoek ging naar een baan waar ik meer uren kon draaien. Dus.. had ik mijn HBO gewoon in 4 jaar gedaan, had ik nu nooit hier gezeten.. best raar als je daar zo over na denkt. Evenals dat het programma dus gestopt is en ik de aller laatste ben. Ik weet nog dat ik vorig jaar met pa en ma het erover had, en dat het een kans was van “ nu of nooit” nou, dat blijkt.

Aljosja is hier in juni meer dan 2,5e week geweest, en natuurlijk was het heerlijk om weer samen te zijn, en om te genieten van het weer, vrij zijn van werk en natuurlijk mekaar. Samen zijn we 6 daagjes lekker weggeweest naar 2 hotels, ook om wat meer van de omgeving te zien. We zijn naar Benalmadena, Estepona, Marbella, Sevilla en Nerja geweest. Allemaal heel leuk en natuurlijk hebben we nog op t strand gelegen! Het missen van Aljos is heel erg lastig, maar met de vele visite die ik heb gekregen en nog krijg gaat de tijd wel heel veel sneller. Simone is geweest van 27-2 juli, Ricky is hier vanaf 2 juli tot vandaag, die ga ik straks na het werk naar het vliegveld brengen. Dan komt zus nog van 7 augustus tot 12. Dan ga ik zelf nog een weekje naar huis eind augustus, Rosie my Best SSS-friend uit Southampton komt nog 3 dagen begin September, en dan is op 26 september mijn laatse werkdag alweer bij IKEA Málaga… zoals ik al zei. Nog 50 dagen werken! En dan kan ik me weer gaan voorbereiden op een geheel nieuw avontuur in Nederland!

Het weer hier is geweldig. Hebben al weken geen regen gehad. Het is warm, iedere dag ongeveer 25 tot 30 graden met een windje. Op vrije dagen ben ik met Rick (en Simone en Aljos) naar het strand geweest, veelal torremolinos, en daar lekker op een bedje geleden. Af en toe een duik in de zee, ik dan, rick is een watje, en lekker liggen en kletsen. Iets wat ik heb voorgenomen ook gewoon te doen als ik alleen ben. Het strand van Malaga is 20 minuten lopen, maar het strand van Torremolinos is net even wat makkelijker, daar ligt echt zand, en gewoon veel gezelliger.

De komende 3 maanden(naja 10 weken) staan in het thema van de nieuwe services die IKEA Málaga aanbied, verder analyseren en kijken of, waar en hoe deze aangepast kunnen worden. Iets waar toch ook weer mijn customer service deel in terug komt en me daarnaast voorbereiden om het leven na het backpacken!

Voor nu. Liefs uit Málaga, ik ga nog even genieten van zon, zee, strand, eten, airco en nog een keer zon!!

Ik mis jullie! Liefs uit Málaga!

xxxxx


  • 11 Juli 2014 - 14:34

    Ricky Van Tol:

    Watje?! Je durft wel vanachter een computertje he haha. Nee, ik ben stikjaloers. Het is hier echt prachtig en ik heb genoten. Je laatste weken gaan voorbij vliegen. Succes en tot zo.

  • 11 Juli 2014 - 21:40

    Manon:

    Lieve Nilla,
    Ik zat naast je op de bank bij jullie thuis en je vroeg aan mij of Ikea nog vacatures had.
    Ik zei dat je dan maar gelijk even moest kijken...En dat deed je.
    De rest is geschiedenis!
    Ik ben echt supertrots op jou.
    Je bent mijn super wijfie xxx
    Heel veel liefs van Manon.

  • 12 Juli 2014 - 21:25

    Di Mama:

    mooi verslag weer en aftellen nu !!!
    en wie moet nou morgen en volgende week zaterdag ons ontbijtje maken ????
    dikke knuffel van di mama en di papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danilla

Voor mijn werk bij IKEA ben ik 2x 6 maanden naar het buitenland gegaan om te werken. Hier beschrijf ik mijn Avonturen en belevingen :)

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 7829

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 30 September 2014

Mijn Backpack Avontuur

Landen bezocht: