3x Londen en naar huis <3 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu 3x Londen en naar huis <3 - Reisverslag uit Southampton, Verenigd Koninkrijk van Danilla Brandsma - WaarBenJij.nu

3x Londen en naar huis <3

Blijf op de hoogte en volg Danilla

03 December 2013 | Verenigd Koninkrijk, Southampton

Dag allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden en ik ben gewoon over 3 weken alweer heerlijk in Nederland. Ik moet zeggen: IK KAN NIET WACHTEN! Ondertussen gaat hier al mijn 10e week in, en heb ik er nog maar 13,5 te gaan.. Deze laaste 3 weken van 2013 zullen voorbij vliegen! Er gebeuren namelijk allemaal leuke dingen! Volgende week dinsdag ga ik met mezelf naar Londen. Vrijdagochtend is hier in het klantenrestaurant een groots christmasbreakfast waar speeches gehouden wordt, coworker of the year bekend gemaakt wordt en de manager de troep mogen opruimen. In het weekend 14/15 december ga ik naar Londen en zie ik daar Maaike en waarschijnlijk nog andere backpackers. Dan reis ik zondagavond met Valentina vanuit Londen weer naar Southampton met een bus (kostte maar 8£) en vanuit daar waarschijnlijk weer door naar de Christmasparty van Southampton. Dan moet ik nog maar 5 dagen werken, ga ik zaterdagmiddag 21e weer naar Londen, slaap ik vlakbij ’t vliegveld in een Easyhotel, is van Easyjet en een overnachting kostte me maar 27£, met een eigen kamer! Dan ga ik zondag met koffer en al naar ’t vliegveld, laat ik de koffer daar achter met de metro weer naar t centrum en zal ik daar Zusje en Mart zien :D Gaan we lekker de hele dag winkelen. Dan ga ik ’s avonds met ’t vliegtuig naar huis en ik kan nu al zeggen dat ik hier ontzettend veel zin in heb!!! Ik ga lekker rustig aan doen met Aljos en genieten van familie en vriendjes :) maar we gaan wel rustig aan doen, want ik ben wel toe aan wat ontspanning!

De opdracht gaat, na het dipje van laatst, weer ontzettend goed! Ik heb me ergens anders op gefocusd, zal nog een passende en uitgebreide routine schrijven, en dan laat ik dat onderdeel van het project weer achter me en kan ik me focussen op andere onderdelen! Ik moet zeggen dat ik het nog steeds ontzettend leuk vindt, en ik merk dat deze opdracht niet zo zeer IKEA kennis voor me oplevert, want ik kan eigenlijk meer van de Amsterdam kennis met hun delen, maar dat het mijn kennis in mensen wel ontzettend vergroot. Het is voor mij een goede oefening om met, in mijn ogen, ‘lastige en gedemotiveerde’ medewerkers om te gaan. En ook is het voor mij goed om te ervaren dat niet iedereen zo snel veranderingen wilt aanbrengen en kan oppakken als ik dit zelf kan. De mentaliteit is hier heel anders, het lijkt zelfs wel alsof hier niet zo sterk sprake is van een crisis. De klanten lopen hier met tassen vol de deur uit! (of daar allemaal voor betaald is moet ik maar even uitzoeken:P).
Daarbij kreeg ik vanmorgen te horen of ik volgende week maandag wil presenteren voor het hogere management van IKEA Southampton, “Ja hoor, natuurlijk, doen we!”, dus dat is wel heel leuk. En of ik nog een korte presentatie wil geven over 2,5e week voor de ‘stock accuracy group’ waar ik onderdeel vanuit maak. Nou prima! Ook zal ik Rosie, een SSS-medewerker, begeleiden in het maken en creeren van goede trainingen die zij zal gaan uitvoeren als ik weg ben. De wil van m’n begeleider Michelle is ontzettend sterk aanwezig en we zijn goed bezig om de dalende resultaten vol te houden!! De afgelopen 4 weken(op 1 week na), zaten we onder het landen doel!! Dus dat is ontzettend fijn om te zien dat mijn manier van werken (de gestolen manier van amsterdam geimplenteerd op z’n southamptons) resultaat oplevert:).

In december voordat ik wegga zal ik ook mijn eerste tussentijdse beoordeling hebben met mijn begeleider, moet zeggen dat k daar ook ontzettend naar uit kijk.

Nou lieverds, ik ga weer even keihard aan het werk. Ik zie jullie vast wel in december, kom sowieso 2 januari langs in de winkel, en ik land op zondag 22e om 22uur en dan ga ik meteen een broodje kaas eten :D! Tot snel !


Liefs (en Cheers!!!)
Danil

  • 03 December 2013 - 14:00

    Di Mama:

    Zo wat een verslag weer,leuk om te lezen,als wist ik het nl al Nou wij zijn ook aan et aftellen,dikke kus van di papa en di mama XXX

  • 03 December 2013 - 14:59

    Marchella:

    Klinkt goed tot dusver en allemaal mooie dingen op de planning! Geniet ervan :)

  • 03 December 2013 - 19:43

    Inge :

    Leuk om te lezen! Je merkt door je schrijven dat je aardig ontwikkeld bent! Echt een wereldvrouw

  • 04 December 2013 - 08:21

    Thea :

    als ik verslag lees ben je wel heeeel goed bezig nog even de laatste weken door en dan lekker naar huis sterkte nog even

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Danilla

Voor mijn werk bij IKEA ben ik 2x 6 maanden naar het buitenland gegaan om te werken. Hier beschrijf ik mijn Avonturen en belevingen :)

Actief sinds 24 Sept. 2013
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 7827

Voorgaande reizen:

30 September 2013 - 30 September 2014

Mijn Backpack Avontuur

Landen bezocht: